HTML

Irány Lyon!

Kaland és viszontagság francia-földön.

Képek

Bicók

Friss topikok

  • Ancsusz: Igen valoban nagy volt a tomeg. Bar talan hetfon mar nem annyira, mint az elozo napokon. (2008.12.10. 20:46) Fete des Lumieres
  • baktiz.blogspot.com: Jeeee! Tokaj! Imádnám! (2008.11.18. 03:32) Kirándulás
  • eszpee: Na én Lyonban lakom, és erről le is maradtam. :( Hol lesz ez a borvásár? Tudsz egy weboldalt küld... (2008.10.27. 18:45) Érzések és élmények
  • Fredy6: Udv! En januar ota vagyok franciaban, 3honapja Lyonban. Ha gondolod osszefuthatunk, dobj egy mailt... (2008.10.03. 15:29) Furcsaságok
  • Zooolik: Hali! Örülök, hogy megvagytok és valahogy alakulnak a dolgaitok. :) Látogassatok el hozzám is: eg... (2008.09.28. 11:41) Salon de velo

Linkblog

2008.09.18. 17:20 lyoni magyar

Salon de velo

Nem is tudom, hol kezdjem... Egy magamfajta megszállottnak az ilyen hely valóságos paradicsom. Csupa csupa gyönyörűszép járgány. Országúti, mounain bike, városi, trekking kerékpárok. Hát mit ne mondjak csorgott a nyálam... Karbon vázak, gyönyörű kidolgozás, természetesen a legfelsőbb kategóriás felszereltséggel. Shimano, Campagnolo és még sok más csoda. Egyik kiállítótol estem a másikig, nézelődtem, fogdostam a gépeket. Jó érzés volt ha csak egy-két másodpercre is magaménak tudni azokat a kerékpárokat, amelyekkel az igazi nagyon tekernek a Touron, Vueltan, Giron, vagy akár egy egy mountain bike vb-n. Természetesen felpróbáltam egy uvex időfutam bukósisakot is, könnyű, áramvonalas, de csajozni nemigen lehet vele :) Na meg az ára: 400 nyugati pénz. Árakat a legtöbb esetben nem írtak, ha mégis akkor az kijózanító volt. 3500 €-nál kezdődtek, és határ csak a csillagos ég volt. A hirdetés szerint némelyiket ki is lehetett volna próbálni, de... azt sajnos elfelejtették odaírni, hogy bukósisak használata kötelező. Bosszantó apróság volt, szivesen megtekertem volna egy két full karbon "vasat". A kiállításon készült képek is hamarosan fent lesznek, amint rájövök hogy kell belinkelni őket :)

1 komment

Címkék: kiállítás kerékpár bicikli lyon karbon országúti bike mountan


A bejegyzés trackback címe:

https://iranylyon.blog.hu/api/trackback/id/tr76670185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zooolik 2008.09.28. 11:41:33

Hali!

Örülök, hogy megvagytok és valahogy alakulnak a dolgaitok. :) Látogassatok el hozzám is: egyevreimsben.blog.hu. Ja, és hogy lehet képeket belinkelni?

Üdv: Z
>
süti beállítások módosítása